#0001 První závan letošních Vánoc

Především poslední dny je pro mě hrozně obtížné donutit se napsat onen první článek na tento blog. Ale vida. Tady je. A doufejme, že ne zase na dlouhou dobu poslední.

Více o této rubrice najdete v samostatném článku ZDE :)

Ne, že bych se řadila mezi davy, které se nechají zlákat již plnými nákupními centry vánočních dekorací a slev. Ovšem na Vánoce se hodně těším a ráda plánuji věci dopředu. A obvzlášť si užívám tu část, že dárky nakupuju postupně, s rozmyslem a v době, kdy v obchodech není moc lidí. Rozhodně se nebudu nikde přetlačovat o dárky a balící papíry poslední dny před Vánoci. To už budu mít vše a užívat domácího klidu. Pozoruji ale, že i když začínám na přelomu konce října a začátku listopadu, je pozdě, protože lidé už začínají šílet. Navíc mám vždy štěstí na to, že přesně před Vánoci jsem nemocná a pak začíná stres typu Teď se budu až do Štědrého dne válet v posteli a těhle x dárků seženu kdy a kde?" Ne. Tomu letos říkám ne.

Na Vánoce se obvzlášť těším.
Už se vidím v tématické mikince, co mi snad brzy přijde...
Za vánočních pohádek a koled budu popíjet kakao...
V plánu jsou Star Wars a další cute perníčky, takže těšte se! (pokud nebudou na popel nebo tak)


A tak už dnes za vánoční edice Kofoly užívám už klidného večera.

Dnes jsem se tedy rozhodla využít volný čas hraním si s novým krásným balícím papírem a mašličkami a klasickou tradicí začít schovávat dárky do skříně.

Už jsem po těch náročných pracovních nebo studijních dnech/večerech potřebovala odpočinkové odpoledne pro sebe... A tohle vyšlo.

I když můj prvotní plán jít dnes cvičit skončil ta tam...
Nevadí!
Odpočinek je třeba.

Díky němu a správné hudbě si připadám trošku nabitě!


On dira que les rencontres font les plus beaux voyages
On verra qu'on ne mérite que ce qui se partage
On entendra chanter des musiques d’ailleurs
Et l'on saura donner ce que l'on a de meilleur
(Zdroj: http://www.karaoketexty.cz/texty-pisni/zaz/on-ira-471909)
Áno správně, občas budu spamovat s francouzštinou... (i vlastní)

Tákže poprvé to letos bude bez stresu.
No fákt.

Taky vás tak baví vymýšlet dárky pro někoho?
Vždycky se úplně těším, až si to dotyčný otevře, protože bude vidět, že poslouchám.
A taky jsem si letos poprvé v životě koupila nalepovací rozetky.
Geniální, jak to, že jsem to objevila až teď?
Teď moje absolutní neschopnost zabalit dárky, tak aby to k něčemu vypadalo, jde trošku něčím zamaskovat.

Díky dnešním přípravám jsem také přišla na úžasné a důležité využití stuh!
A také na to, jak ďábelská a wicked jsem!
Jak kočky, a především koťata, milují šňůrky a mašličky?
A jak je loví?
A co se stane, když takovou stuhu namotáte na kotě?
Nešlo se zlobit, když lovili papír i stuhy a některé dárečky budou zřejmě lehce děrované (jak se od podnájemníka kočky dá čekat).


To je pro dnešek vše
A držte palce, ať to nezůstane u jediného článku!


Vaše Špenátka
https://www.instagram.com/stepuska/

Žádné komentáře:

Okomentovat

Starší články