#0002 První letošní sníh, první kočičí tlapky

Úspěšně přežitý školní týden za mnou!
Konečně doma :)
Jako bych to včera odhadla s tím začátkem vánočních příprav... v noci první sníh.
A dneska ráno krásný jeden stupeň nad nulou!
Nádhera.
Vdechovaný vzduch mi řezal sliznice.
Zajímavé, že nikdo okolo nevypadal, jako by mu byla zima... a všichni ještě zůstali stylem oblékání u podzimu, asi protože ještě není metr sněhu.
A jakože do Jablonce rozhodně dorazí.




To já se rozhodla, že teplotou už zima rozhodně nastala!

Spolu se zimou nastal taky čas vzít si šálu, nové kočičí tlapky a boží meow čepici (H&M, 249,-).
Jak už je asi jasné, jsem kočkoholik a nestydím se za to!
A konečně letos jsem se na zimu vybavila podle sebe.
A to dojde na ouška!
Taky úplně neřeším módní peklo a letos začínám zimu s pohodlnýma chlupaťoučkýma válenkama.
A rozhodně vím, že se nejedná o krásný boty. Na druhou stranu... co je komu do toho, co mám na nohou...





No tak se mi ne zcela záměrně podařilo lehce se předávkovat kofeinem.
Stane se.
Dnešek začal jako spousta dní pocitem nesnesitelné únavy... a nějak se zrodila myšlenka, že kofein to spraví, abych vydržela přednášky a cvika...
A zahrnovalo to také první návštěvu Crosscafé v Liberci.
Krása.
Rozhodně oceňuju nabídku ovocných a zeleninových salátu a ne jen cheescaky a dorty.
Ovšem jak můžou mít tolik nápisů, kde nabízejí PIKOLO, když nic jako pikolo neexistuje! V řetězci zaměřeném na kávu... Espresso ristretto? Že by? No nic.
A během dne taky nějaký další kávy a energiťák.
A najednou mám tolik energie, že mě dnes asi žádný spánek nečeká.
Tak třeba alespoň konečně dojde na nějakou knihu!
Knih mám momentálně přebytek a času nedostatek.

Kofeinem nadopovaná
Špenátka

Žádné komentáře:

Okomentovat

Starší články