#0007 První fitko

Dobré ráno všem.
Dobré ráno všem lidem.
(něco pro zpříjemnění dne!)
Dobré ráno (Tomáš Klus)



První fitko... Resp. třetí, ale všechny se konaly teď v poslední době a nebyl čas napsat článek po prvním. Každopádně bych to stále počítala jako první. Mám slabou vůli, co se týče sportu, to už vím dávno.
Ale všechno jsou výmluvy.

I když se tam navztekám. Mám nulovou fyzičku. A připadám si mrtvá už po deseti minutách cvičení... jo, stojí to za to. Už pár dní jsem si zase připadala tlustá.
A včera, když už jsem vyplivovala plíce to zase odešlo. Ten pocit.

Včera to tedy byl boj, v Jablonci na náměstí bylo rozsvěcení vánočního stromku. Takže se procpat davem do fitka uprostřed náměstí? Dobrodružství. Ovšem projít těmi nepříjemnými lidmi, co naprosto ignorují nějaké "s dovolením", mi naprosto stačilo jako jablonecká společenská kultura na příštího půl roku. Davové akce nejsou nic pro mě. Ovce.
No a taky jsme stihli selfie s rozsvíceným stromkem, samozřejmě až když davy byly pryč (a na náměstí zbyly jen tuny odpadků... lidi)a  na ty černé kruhy pod očima nekoukejte, to se tak stává, když jdete cvičit s make-upem.
No nic.




Takže si třeba dnes nebudu připadat tak tlustá, obzvlášť když mě dnes zase čeká drink z matcha tea a banánů.
Zase přejít na lepší stravu!
Jak jsem se včera držela a nedala si večer kebab!
Ale nevím, jak teď v době vánoc, největšího obžerství, se udržím na zdravý stravě. Uvidíme.
Pevná vůle!

Tak zdravím já a Skořínek (na fotce vlevo)
Držte mi palce, ať to není případ poprvé a naposled.

Krásný den a nebuďte pecky!
Vaše Špenátka








Žádné komentáře:

Okomentovat

Starší články