#0001 Motivační diář 2017

"Ten jediný, co ti stojí v cestě, jsi ty"
Jak jsem si v posledních dnech všimla, velkým trendem se stal značkový Doller, obyčejný motivační diář, který si musíte sami dodělat. Celkem nepraktická velikost, A5, není zrovna formát do kabelky. Upřímně? Předražený, za 399,- bez ničeho? (např. kdyby byl se sadou samolepek na hlídání splněno/nesplněno...) Jen lehká kostra... Ano, tvoření cílů nemusí začínat lednem... Ale může začít vytvořením vlastního diáře (shodou náhod od ledna 2017)
Můj zatím nevyjde na víc jak 99,-


Tak jsem se vrhla na svůj diář.Velikosti A6, zatím jsem ani neudělala chybu v datumech (jednou už pokus o vlastní diář byl). Každopádně smyslem diáře bude víceméně rozplánování novoročních předsevzetí. Přeci jen k čemu taková novoroční předsevzetí jsou, když nejsou nijak naplánované?A vydrží tak sotva týden. A s mojí slabou vůlí (i když bych řekla, že tak průměrně jako číkoli jinou) potřebuji nějaký systém na to hlídat si, co jsem splnila a co ne (trošku dětský princip, žákovská na TO DO listy). Takže asi půjde o něco mezi fitness a motivačním diářem. Prostě typická studentka. 
Klasický diář na události už dávno mám, s kočičkama samozřejmě, Neoluxor nezklamal. 

Jenže tam to nevidím na plnění kalorií, fitka, hlídání, jestli jsem byla dostatečně tvořivá... :D

Tak už mi chybí jen nějaký scrapbook samolepky na zkrášlení, grafické vylepšení, občas nějaký ten citát, lepící papírky a výsledek doplním sem.

Jaký diář 2017 čeká na Vás?
Pomáhají Vám k plánování TO DO listy?
(Četli jste Konec prokrastinace?)
Radši si připlatíte za značku nebo vytvoříte vlastními silami?

Začala jsem už i filosofovat o materiálních hodnotách a značkách...
A myslím, že hned po Vánocích dost omezím nakupování věcí, které se dají vylepšit svépomocí.
Podporovat velké značky zbytečně?
Ne.
Připlatit za kvalitu?
Ano. Ale kvalita někde už dávno zmizela.
A nechci ovcovatět.
Obagy, Michael Kors kabelky nikdy nebyly můj styl... Ale to je jen extrém.

Vaše Špenátka.
Rozcuchaná po ránu!


Žádné komentáře:

Okomentovat

Starší články