#0002 Vánoční jmenovky

Letos je první rok, co nebudu mít nadepsané dárky jen fixkou na balícím papíře. Nikdy mi to nepřišlo podstatné. Přeci jen ani zabalit dárky neumím zrovna dokonale... Ale letos se fakt snažím... budou to krásné Vánoce! Dám si záležet.

První várka perníčků už je upečená... a skoro snědená.
Rumové pralinky už jsme vyzkoušeli.
Příprava probíhá!




A tak jsem se vrhla do vyrábění vlastních jmenovek, přeci jen vánoční jmenovky mi přijdou předražené a většinou s motivem Santa Clause, což letos trošku zavrhuji.
Takže zatím mě jmenovky vyšly na 39,- a už jich mám přes 30, každá originál.

Teď už jen, aby mě někdo naučil hezky natočit stuhu, protože mašle jsou zatím stále moje slabá stránka!
No a tady zatím výsledek v procesu...







Vaše Špenátka
a kóči !




Žádné komentáře:

Okomentovat

Starší články