#0004 Nečtenost vyléčena!

Tak jsem dnes asi vyléčila svou nečtenost. Naskytla se mi dneska příhodně chvilka volného času - kupodivu... a ještě více kupodivu hned po získání zápočtu. A tak jsem navštívila univerzitní knihovnu... Hurá! Nepodceňovat. Svoji třičtvrtěhodinku času jsem věnovala Harrymu v angličtině... přeci jen... na mě čeká už asi tři měsíce doma v češtině, ale v knihovně se prostě čte líp... a v angličtině? To mi v češtině pak bude připadat jako bych četla novou knihu!
Takže čtení je zpět!
A už se moc těším, až touhle budu moct začít knihu #0001.
Už jste četli? (Ne! Spoilery nechci) Jaké jsou vaše dojmy?


No musím říct, že jsem byla docela pobavená tím, co se objevilo v lednovém informačním prospektu knihovny...
Po dlouhé době studentského žadonění se studenými svačinami... mikrovlnka pro studenty je zde!
Konečně.
Ano... to mě teď napadá asi jako jediná výhoda UHK, byla tam mikrovlnka. I rychlovarná konvice! No pozor.
Těžce vybojovaná!
A já už nebudu muset nosit jenom studený svačiny! Heč!
Dokonalost sama.
Spojení knihovny... a jídla! (a ještě půjčují stolní hry! genialita)
Škoda jen, že většina studentů... no prostě... neviděla jsem tam zatím moc lidí s knihou. Gauče... jsou na válení... mikrovlnka... bude na jídlo...
Ale nevím, jestli si vůbec někdo všiml, že je v knihovně.


No a tady něco málo, o co se s vámi chci rozdělit - žádné spoilery... jen... Pobavilo. Úplně to má tu atmosféru jako Potterknížky... takže ne, není to zklamání (ano, obávala jsem se toho)

He can't be Voldemort's son..."look, you've got a nose"




No a potřebuji se dnes vypsat... Nevím, jak to zvládáte... ehm, týmové práce? Nevím proč... ale nezvládám to. Někdy mám pocit, že když se člověk spoléhá jen na sebe... zklame maximálně sebe... a za zlé to může mít jen sobě.
Týmová práce... je nahánění, nejasná domluva, dokopávání,... čekání.
Ke zkouškám a zápočtům je práce na projektu s dalšími lidmi poslední, na co mám energii.
A co vy? Jak zvládáte skupinové projekty?

Vaše Špenátka
pomalu se uzdravující
(Ano! Byl dneska snížek!.... A ano, šla jsem do školy za tmy!)

Žádné komentáře:

Okomentovat

Starší články