#0007 Začátek letního semestru

Víc než to, že jsem docela úspěšně ukončila zkouškové, si užívám začátek letního semestru. Prázdniny (poslední volný týden zkouškového) nevyšly úplně podle očekávání. A už mi zase chyběla nějaká pravidelná činnost - pravidelně muset docházet někam - a když to teď není práce... a asi ještě dlouho nebude, alespoň tak. Po zkouškové si zase budu muset navyknout na veřejnou dopravu (bleh! - řidičky tramvaje nemají zrovna úspěšnost v nebourání, lidi v tramvaji si povídají tak, že spíš křičí... a v neposlední řadě obvykle zrovna nevoní!), ranní vstávání i v pět (dvojité bleh! - dřív jsem byla zvyklá, že déle jak v sedm jsem stejně nevstala, ale teď - zvykla jsem si na vstávání v půl desáté!), návrat ze školy domů někdy i až okolo půl deváté večer (no... to budou pěkné večery!). Nezní to zrovna pozitivně a ano, je to i dost negativ, ale musím říct, že jsem se těšila. Na flákání mám víkend!
A začne to být vtipné. Výběr tématu bakalářky. Opět jsem v tom bodě... (jo jednou už jsem byla v tom momentě diskutování bakalářky s vybraným vyučujícím... a pak jsem podruhý neudělala jeden předmět... tak odznova). A opět to začne - vypadat vážně. Zadaná bakalářka už není jen tak chození občas do školy. A už jen vidina toho, kolik knih z knihovny budu potřebovat. Teď jsem zase měla nějakou čtecí krizi. Nedonutím se číst ani beletrii, ale budu muset odp/bornou literaturu? No to jsem zvědavá.
A když už začíná letní semestr a přibude mi nějaký ten volný čas... Snad přibude i na to čtení! A třeby by se mi mohlo podařit najít nějakou lepší brigádu. Škoda, že v malém městě není a nikdy nebude takový výběr jako třeba v Praze... A pokud vím jistě, že nepůjdu do pásové výroby, pokladny ani servírky bez kasírky... a mám ještě nějakou představu o penězích, tzv ne minimální, tak jsem rychle skončila.

Má někdo zkušenosti s opravdu příjemnou brigádou ke škole?
A ještě někdo kromě mě si užívá, že zase začala škola?

Hodně štěstí do nového semestru!
Začnou změny!
Některé už začaly.
A když, tak pořádně.

Špenátka

Žádné komentáře:

Okomentovat

Starší články