#0010 Jaro a čekání


Vítáme jaro!
Barvičky a tvoření!
I když moje nedělní ráno vypadá následovně: kakao a pohádky (studio kamarád :D).
Ale poslední dny mám tmořivé, čáravé nálady... A ten náboj, že chci šít, mě neopustil.
Všem musím vřele doporučit EBAY... rozhodně ne na nitě a látky, ale na základní vybavení. Už mám objednanou řezací podložku, řezák, nůžky, špendlíky, fix na látku,... a oproti galanterce, a dokonce i českým eshopům jsem byla tak na 1/3 ceny.
I když je pravda, že teď mě čeká alespoň měsíc čekání...
Do té doby třeba konečně vyberu i šicí stroj...
Udělala jsem si už i vlastní sewing challenge... Jen musím počkat, až budu mít nějaké vybavení (základní) a vybrat nějaké pěkné látky. Někdo má zkušenosti s dobrým obchodem s látkami? (Liberec, eshop?)

Celkově se mi daří rozšiřovat základní výbavičku. Konečně pořízena funkční tavná pistole. Zjistila jsem, že když neustále letošní diář doplňuji samolepkami a lepícími papírky, magnet na to už nestačí. (To byl ale pitomej nápad nepořídit si ten s gumou, co byl dokonce o 10 korun levnější). Ale tak je z něj originální diář na knoflík!

Se čtením je to stále bídné... rozšiřuji svůj to read list o Fantastická zvířata, i když to je další kniha formou scénáře, a nemůžu si pomoct, to je prostě ochuzení.
Ale na druhou stranu, když se nedaří číst, daří se mi celkem zodpovědně řešit školu, praxi, bakalářku,...
A venku už začíná být víc jak 4 stupně nad nulou, tak bude konečně brzo čas vytáhnout ven foťák, aniž bych u toho přišla o prsty.

Mějte krásný den
Vaše Špenátka

Žádné komentáře:

Okomentovat

Starší články