#0004 Jak se vypořádat se stresem

Aneb asi neexistuje nikdo (nechci nikoho podcenit), kdo by na tuto otázku dokázal univerzálně odpovědět. Ale docela by mě zajímaly vaše rady.

Myslím, že každý má svoje individuální triky a pomocníčky, se kterými lépe zvládá stres a nervy. Ale u mě třeba není jedna věc, která stoprocentně zabere. U mě je to plno věcí, které postupně zkouším, až třeba něco zabere.

  • kočičí pomazlení
  • čokoláda
  • přejíst se
  • nejíst
  • kafe kafe kafe
  • šití
  • nicnedělání
  • spánek
  • čtení
  • procházka
Není to jen zkouškovým, ale je to určitě jeden z důvodů. Ale řekla jsem si zase, že prostě o nic nejde. Jdu do třeťáku? Jdu. Hned první dva týdny jsem byla doma s antibiotiky a to moc nikoho nezajímá, takže ne, nemám všechno. A ano, nervuju se. A pak končím v těch bezmocnejch stavech, kdy nemám energii na nic. Určitě to znáte. A čas běží. A pak se to dostává do kolotoče. Nemám na nic náladu, nic nedělám a pak jsem otrávená, že jsem nic nedělala... Jsem tak bez nálady, že se mi nechce ani číst, nic. Dnes už se mi nechtělo ani šít, jak to všechno vystupňovalo. A bejt zavřená doma, když je venku krásně a teplo...

Už se těším, až budu moct sedět na zahradě pod stromem s knížkou (zápiskama, skriptama, knížkama k bakalářce,... ). Nechce mi někdo dát dům? Hehe.

dnes trošku bez nálady
Vaše Špenátka
To je ale frňák !

LUSH šumivka
nádherný barvičky to byly
PS: Nakonec nejlépe ze všeho pomohla relaxační koupel. Pustila jsem si Adéla ještě nevečeřela, geniální, dala si do vany óbří šumivku do koupele a šla spát úplně vláčná. Připadala jsem si, že pod krkem dolů nemám už žádný tělo. Ačkoli jsem to smejvala jak blázen, pořád jsem si připadala mastná, ale to nevadí, protože mi kůže voní po pomeranči! Chyběly jen svíčky a víno. Ale víno jsem zrovna neměla... svíčky - už vidím katastrofický scénáře. No a jen pro mě? To mi stačí ta šumivka. Mimochodem objevila jsem to tedy až hodně pozdě, ale teď s tím budu asi hodně otravná. Ale nepředstavujte si takový ty obyč mrňavoučký šumivky, co prodávají na trhách za 30 korun za kus. Jednalo se o obrovskou šumivku značky Lush, která mi zabrala celou dlaň. Ale ta vůně byla fakt skvělá. Škoda, že je to dárek od mojí Mišky, a koukám, že u nás se moc nedají sehnat. Pokud se nemýlím, konkrétně to byla tato. Úžasný.


Žádné komentáře:

Okomentovat

Starší články