RECENZE: Maybelline eye eraser

Tak se mi poštěstilo a na instaramu jsem vyhrála tekutý korektor Maybelline age rewind.
Na ty soutěže mám nějaké štěstí.
Balení je rozhodně roztomilé...


Musím říct, že jsem čekala vyšší cenu, ale příjemně překvapil. Na notino.cz ho najdete za 165,-, což je docela srovnatelné s obyč tyčinkovým korektorem.
Poslední dobou se maluji minimálně. Vím, že můj obličej z makeupu nejásá a to především oči...
Vím, že tím možná děsím okolí, ale asi mi to vyhovuje. Každopádně ano, musím přiznat, že pytle pod očima mě rozhodně mučí. (viz. obrázek... no nic!)

Je to vtipné, dobu mi tralo prozkoumat jak to funguje. Houbička nespolupracovala a tak jsem si několikát projela oblast pod očima na sucho... Načež se ukázalo, že řešení je kroutit a kroutit...
Vyhrála jsem odstín light, který mi naštěstí sedí dobře k pleti.

A pořád ta otázka...
Potřebuju pro sebe už produkt, na kterém je napsáno ati-age?
Moje vrásky nejsou age, ale stress.
No nic.
Tak pojďme na nějaká pro a proti.


Musím otevřeně říct nevýhody, co už okamžitě vidím...
1. Není to zázrak. Já vím, to ani nemá být... ale je to Maybelline, asi jsem čekala víc. Kolikrát i makeup mi krásně zakryje to tmavo a vrásčito pod očima a tím, že je tohle speciálně na oblast pod očima, čekala jsem více... No krytí prostě není dostačující. A k tomu nejsvětlejší nabízený odstín, tedy Light, pořád není dostatečně bledý pro lidi jako já, co mají míso kůže sýr.
2. Nevoní mi. Každý máme jiné chutě a jiný vkus na vůně. A vím, že obsahuje nějaké přírodní věci jako Goji, takže to má být asi vůně, ale upřímně, na mě to působí jako přesný opak vůně.
3. Pálí mě oči... Nejsem pitomá, samozřejmě jsem si nepatlala korektor až do očí, ale je to na mě příliš agresivní a svědí mě oblast pod očima, takže hurá odlíčit.

Samozřejmě, ale nemyslím, že jde o špatný produkt... chěla bych to vyvážit pár pozitivy:
1. Funguje podobně jako tyčinkový korektor. Částečně kryje (pro mě prostě nedostatečně), zesvětluje a dobře drží. Houbička je moc příjemná na aplikaci. Dobře se dá rozetřít i prsty či štětečkem. Konzistence není ta hutná jako jiné korektory či makeup a nakonec mi přišlo, že to působí jako takový pudřík pod očima. Každopádně pro někoho s výraznými kruhy pod očima a bledou pletí jako mám já doporučuji najít jiný produkt.
2. Obsahuje alespoň něco přírodního a to se cení. Někomu to možná bude i vonět.
3. Ne každý má tak citlivou pleť jako já a tak třeba nebude mít žádnou reakci. Každopádně mě to utvrzuje v tom, že radši něco dražšího, přírodního a kvalitního než levnější chemii.


Musím uznat, že oblast pod okem vypadá jako u normálního člověka a ne jako, že jsem dneska moc nespala a neměla ani kafe... (jinak žádný make-up)



Takže nějaké před a po?
Upřímně ať se snažím sebevíc, celkově na obličeji nepozoruju změnu.
Ano, když jsem si zblízka pozorovala oči, je výsledek docela přjemný, ale celkově to na obličeji nedělá žádný zázrak.
Možná mu dám ještě druhou šanci a zkusím tím prosvětlit celé oční okolí. Samozřejmě, že v momentě, co spolu s tím namaluji i oči a celý obličej, nebude to vypadat špatně. Snažila jsem se ale ukázat, jak vypadá bez dalšího makeupu, protože v tom by se spíše ztratil.
Tak snad vás ten můj nenamalovanej obličej moc nevyděsil.
A nebojte, recenze na kosmetiku moc přibývat nebudou, maximálně tak vlasovou kosmetiku, protože ano, bez tý se neobejdu!

A jestli se chcete podělit, co je váš tríček na pytle pod očima? Čím je schováváte, či ještě lépe, čím se jich zbavujete nebo dokonce čím jim předcházíte?
A patří do vaší základní kosmetický výbavy korektor? Mě totiž často přijde, že to, co má schovat, naopak zvýrazní, takže ho moc nepoužívám.

Budu vděčná za jakýkoli komentář, ať vím, že jste to přelouskali do konce :)

No a abych to jen ještě nějak završila nějakým číslem... tak hodnotím jako 6/10.

Vaše Špenátka

Žádné komentáře:

Okomentovat

Starší články