#0004 Moje první setkání s barvami na vlasy DIRECTIONS

Je to už pár let, co experimentuju na svojí hlavě a už mám skoro problém vymyslet, co že jsem to ještě nezkusila (teď mě napadá jen stříbrná/šedá a ne že by mě nelákala). Poslední měsíce jsem si myslela, že budu mít silnou vůli a vydržím konzervativně dlouhou dobu "jen" s červenou.
Ne.

Tak jsem si vybrala na webu directions odstíny Turquoise a Carnation Pink. V té době jsem měla ještě červené vlasy, dost tmavé... Takže proběhly dvě fáze odbarvování (aby mi nevypadaly všechny vlasy naráz :D)
Takže první odbarvování proběhlo docela úspěšně!
Chudáci vlasy!
A to jsem zesvětlovač nechala působit kratší dobu, než uvedenou, protože mi přijde hrozně agresivní. (používám jen Garnier, protože mi přijde nejméně nešetrný k vlasům)








Druhé už bez fotodokumentace, naprosto stejný průběh, zesvětlení jen o maličko odstínů. Červená se nedá jen tak. Takže to chce trošku trpělivosti a nelze vlasy úplně změnit ze dne na den.
A následně jsem šla na patlání!
Docela jsem chytla paniku před barvením, že mám jen dvě krabičky na svoje dlouhý a hustý vlasy, a pokud mi dojdou uprostřed barvení, nijak to nezachráním alespoň 2-4 pracovní dny (aneb doba doručení). Naštěstí ale dvě krabičky byly naprosto dostačující. Barvy vypadají spíš jak antistresový sliz než jako barvy na vlasy z drogerie (a stejně tak smrdí), ale nevadí! Účel víceméně splnily. Po 40 minutách jsem opláchla studenou vodou, roztokem ocet:voda 1:1, znovu studená voda a hotovo.
Bohužel jsem čekala, že výsledek mi bude připadat daleko lepší než vlasová tužidla Wats Élyseé, ale zatím ne. Tak tomu dám šanci, třeba se alespoň budou méně vymývat, když už jsou polopermanentní.


 

A tadá! Výsledek!
Nejvíce mě těší, že mi bylo řečeno, že to vypadá (konečný výsledek) jako od kadeřnice. Hodně mě to těší, a to i z důvodu, že ke kadeřnicím nechodím, protože myslím, že by úplně nevyhověly mým požadavkům a prostě... vím, co si na ty vlasy patlám... a když to zkazím, můžu si za to jen já.
A taky mě těší, že nejčastější reakce na moje nové vlasy je "Ty jo, fakt super vlasy... ale do toho bych nešla". Jo o tom to je :) To já zas do toho jdu a moc ráda!

Úplně jak jsem si představovala!
Jsem zase barevná a živá!
Vaše Špenátka (teď už to o mě prozrazuje i barva vlasů!)
PS: Nečekejte videotutoriály :D Na to nejsem.

Nějaké nápady na příští experiment?

Žádné komentáře:

Okomentovat

Starší články