#0003 Moje první smoothie

Tak mě už dnes asi začaly Vánoce :) A to nemyslím jen tak, že venku už se poctivě drží centimetr sněhu, nebo tak, že jsem zase nemocná a tudíž doma v posteli, ale konečně mám stolní mixér a z toho vzešlo i moje první smoothie.



Vzhledem k tomu, že mám rýmu a bolí mě v krku, moje chuťový buňky jsou skoro necitlivý, takže aby to mělo nějaký smysl vsadila jsem na chutě trpký, hořký a pálivý. Nejedná se teda o žádnou ňamku pro příznivce sladkejch šťáviček.

A ano, miluju grep.
A zázvor je nejlepší protichřipka.

Smoothie vykopávač bacilů
1 celý grep
1 kaki
1 banán
5 koleček zázvoru
2 lžíce chia semínek
4 dcl vody

Příprava: vše smixovat dohromady :D
Nový mixér aneb už přišel Ježíšek
Skořínek pomůže s přípravou jakéhokoli jídla!

Mixujeme

FInální výsledek
(V kuchyni se fotka bez kočky neobejde)  
Kupodivu, byla jsem v Lidlu asi v 7:10, ve frontě jsem nebyla hodinu, ani jsem se nemusela o vybraný mixér s nikým přetahovat. A naprostá spokojenost :) Hlavní nádoba ze skla, takže žádný plasty :) A odteď mě nějakou dobu uvidíte jen na kašovité stravě, teda smoothie.
I jsem byla příjemně překvapená, jak levný je vlastně ovoce (na jeden mixér), oproti jinejm potravinám.

Žádné komentáře:

Okomentovat

Starší články