#0005 Moje první zkušenost s Instaxem a dalších pár poprvé

Tak za sebou mám krásný (i když náročný) víkend!

No a ideální věc na víkendy jako je tenhle, je polaroid! Škoda jen, že jediný finančně dostupný je instax, s miniaturními fotkami... Jenže... naposled jsme byly ochotné koupit si fotku v budce v pražským metru a kvalita nesrovnatelná, takže se to stále ještě vyplatí. A taky škoda, že přišla moje karma, která vždy špatně působí s cizí technikou (všichni vědí!), a tak se mi zasekla cartridge, musela jsem tam vytáhnout fotku a najednou samozřejmě půlka zničená světlem.
Hm.
To se prostě stává mě.

 Ale nemůžu nadávat. Foťák půjčený!
Zasloužila jsem si důvěru.
Ale tak alespoň máme s Miškou po nějaký době fotky!
(nejen z instaxu)

Achjo. No ne, že by se mi nelíbil.
A jak dlouho jsem nefotila... na svůj!







No a taky jsem poprvé byla na místě s příhodným jménem.
Kocourov.
Moc se nerozvášním coby kritička restaurace, když obsluha přicházela v průměru jednou za půl hodiny a maso bylo úplně suchý. Ale tak jméno a výzdoba originální.
A pro tenhle den nešlo o gurmánský požitek.


Taky jsem se poprvý podívala do Českýho Středohoří. A nebylo by to ono kdybych se s Váma nerozdělila o nějaký ty panoramata.
Kupodivu jsme chytili obvzlášť krásný počasí.
Stejně jako v pátek.
Jedna selfie z vlaku! (https://www.instagram.com/p/BNB3gNwFqmg/?taken-by=stepuska)



Takže shrnutí.
Poprvé jsem si zkusila instax.
Poprvé jsem ochutnala stryker = vaječňák s whiskou.
Poprvé jsem byla v Kocourově.
Poprvé jsem byla U Čápa.
Poprvé jsem jela od Mišky a nebylo mi špatně.
Poprvé mi na tři dny přes půl republiky daleko stačil malej batůžek.
Best fucking bitches !

Takže projednou zase vyvětraná
Vaše Špenátka

Žádné komentáře:

Okomentovat

Starší články