#0002 Podprsenka - ano nebo ne?

Přiznávám, že k dnešnímu článku mě inspiroval tento, právě proto, že to pro mě není nic nového. Ne, že bych se přestala starat o to, jak vypadám, ale asi jsem změnila pohled na ženský ideál krásy a módu.

Ne, rozhodně nepatřím do ovčího stáda, co se drží nejnovějších módních trendů, což jsou vlastně nekvalitní hadříky šitý v Číně s předraženou cenovkou. A kde je hodnota? Trpím, když mám dát za oblečení víc jak jednu dvě stovky. Myslím, že se neoblékám krásně, ale ani hrozně. Moje vidina za pár let není plná skříň oblečení, ale hodnoty. A s tím to asi všechno souvisí.



A přišla etapa (už asi dvouletá...), nebo skončila fáze, a já z make-upu používám převážně řasenku a nude rtěnku, a tím to hasne. V podpatcích jsem jednou za rok na plese... Nemám potřebu už nikdy svoje nohy vidět s puchýři do krve... svoje oči a okolí vysušený, protože neměly šanci se zregenerovat jen přes noc bez make-upu. Nechci týrat svoje tělo, jen aby ho někdo spokojeně očumoval. A spolu s tím jsem nějak postupně vyměnila skoro všechny vycpaný podprsenky s kosticema za sportovní. Ano, úplně bez podprsenky chodit nehodlám (nikdy). Nemám sebevědomí na to, aby na mě lidi koukali a já věděla, že mi čumí na bradavky. Na druhou stranu nemám už ani potřebu denně se těšit na to, až doma sundám podprsenku a přestane ta bolest. Ne, není to nic příjemného. Je to jako nechat se škrtit lanem pod prsama.

Ano, není špatné o tom mluvit. Není to přece žádný nakázaný dresscode...

Je tu ale ještě druhá stránka mě, která samozřejmě nechce vypadat, že o sebe nedbá. A taky má ráda, když se na ni někdo podívá, jako na pěknou ženu. Takže nehrozí žádné radikální kroky, jako naprosté odstranění kosticových podprsenek ze šatníku. A občas si asi chci užít ten pocit, že to vypadá, že mám prsa, když už mi nebylo zrovna dvakrát naděleno.

Je pravda, že jako svobodná bych si to asi "nemohla dovolit". Nebo bych alespoň měla ten pocit. Ale proč vlastně? Nebo spíš celkově mě to přivádí k otázce - může muže přitahovat nenamalovaná ženská, co chodí bez podprsenky? Ano, myslím, že ano... Dost často jde přece slyšet ne úplně lichotivý názor o velkém množství make-upu na ženě. O gelových nehtech. O přeplácaném oblečení.

Vaše Špenátka

Žádné komentáře:

Okomentovat

Starší články