RECENZE: L'Oreal Washout


Tak jsem si řekla "proč ne". Na té svojí hlavě jsem už vyzkoušela snad všechno. A bohužel - klasika. Moje barvy jsou přírodně tmavě hnědé. A miluju na sobě světlé vlasy. Samozřejmě jsem už zjistila, že kanárkově žlutá není ideální volba. Také už je trošku frustrující, jak jsem vyzkoušela všechny netradiční barvy, od zelené, červené, fialové, přes modrou, zrzavou, po růžové, tyrkysové. A teď už mám pocit, že není moc, co zkoušet.
Také v poslední době byly šamponové barvy hrozné zklamání.
Stejně tak barvy od Directions mi nepřišly tak úžasné, abych si je někdy znovu objednala. Ano, po nanašení barvy byly krásné, stačilo ale jedno dvě umytí a bylo to jak s tužidlem, akorát čtyřikrát tak dražší.

Ale před týdnem jsem si všimla v DM drogeria market, že mají nový stojan barev L'Oreal Washout. S různými novými odstíny a také jsou rozdělené na permanentní, šampony na 2-3 umytí (např. šedomodrá, růžová,...) a šampony na 10-12 umytí (např. tmavě tyrkysová, černomodrá,...)
Jedna krabička (což je akorát na moje megakrátké a napůl vyholené vlasy (ale zas jsou dost husté), takže pozor!) vyjde na 179,- a to si ještě myslím, že je to, protože je to novinka. Takže momentálně nejdražší barva v drogerii. Na druhou stranu - L´Oreal - říkala jsem si, že by nemusel mít nijak ničiví a negativní vliv na moje vlasy.
A moje vlasy už byly hrůza. Hrůza vymytá. Hrůza plesnivá.



Samozřejmě... měla jsem tmavé vlasy a vybrala jsem si barvu #roseblond, takže jsem ještě musela odbarvovat. Já osobně doporučuju na odbarvování vlasů Garnier. Hlava mě nesvědí, když si vlasy pozoruju, nehrozí spálení, nepřišly mi pak nijak poničené, nijak zeslabené.

Docela jsem trnula. Už je to hrozně dlouho, co jsem naposledy odbarvovala vlasy. Asi jsem se zapřísáhla, že už to znovu dělat nebudu, abych je neničila. Jenže to nejde, fakt miluju blonďatou. A teď růžovou blond.

Úspěšně jsem stáhla zelenomodrou i hnědou ze svých vlasů.

Pár minut jsem byla "kuřátko"!

A potom jsem se vrhla na brůžovou. Docela mě to děsilo. Nejprve jsem smíchala barvu a byla naprosto oranžová. Jak jsem ji nanášela na vlasy, začala se trošku tónovat do růžova, tak jsem se trošku uklidnila. Po nanešení mě svěděla hlava jako blázen. Ano, vím, že se uvádí test 48 hodin před barvením. No holt to já nikdy nedělám. V nejhorším bych to okamžitě smyla. A ano, v tomhe případě jsem myslela, že na to dojde. Naštěstí se to pak trošku zmírnilo. Ale i tak, mám pocit, že je v tom něco agresivnějšího, než v barvách Garnier, na které žádné reakce nemám.

Sledovala jsem neustále, jak vlasy reagují. Přišlo mi, že je to najednou zas až příliš růžové. A že na obrázku to vypadá jako něco mezi šedo-růžovo-blond, starorůžová... a já měla na hlavě poníkovou růžovou.

Nakonec jsem vlasy po 30 minutách umyla vlahou vodou. Přišlo mi, že se smylo skoro vše. Na nějakých pramíncích zbyly takové nádechy do růžova. A ano, nemám hnusnou blond, ale docela pěknou. Ale ne, rozhodně to není barva jako na krabičce, i když jsem dodržela všechny pokyny a nanášela na zcela odbarvené vlasy.

Ale zároveň není to nijak špatná barva a asi mě baví. Vidím to na udržování světlé. Možná vyzkouším, až mi trošku dorostou vlasy, nějaký šampon na ombré.

Taky bych v blízké době ráda vyzkoušela šedivou... jen nechci vypadat jako stařenka...
 Nějaké tipy?

PS: Brzy doplním, jak rychle se vymývá a jak vypadá už po prvním vymytí :)



 Vaše Špenátka
-blondýna

#roseblond #pink #loreal #washout #lorealwashout

Hodnotím jako 9/10.

Žádné komentáře:

Okomentovat

Starší články