#0010 Ekožena

Prosím Vás, abyste nepokračovali ve čtení pokud máte problém nebo je Vám nechutné číst si informace o menstruaci a krvi. Zjistila jsem, že takových lidí (i žen!) je plný internet. Mám pro to pochopení a nemám chuť začínat hádky.

Zajímalo by mě, kolik lidí (a to převážně žen), zejména z těch, co se tváří jako největší ekoložky (často i veganky), berou jako v pořádku vyhazování umělých dětských plenek a menstruačních vložek do komunálního odpadu.





Člověk by se měl někam posunovat, vyvíjet. Už i mě a mému tělu došlo, že antikoncepce je sajrajt, díky kterýmu si mimojiné znečišťujeme vodu... A že v mým těle už určitě pobývat nebude. Chemie. Snažím se chemii vyhýbat, co to jde. Samozřejmě teď na to mám smůlu jako blázen. Byla jsem nemocná a žádné babské rady nepomáhaly. Snažím se všechno nejdřív řešit bylinkami/obklady atd. Ale skončilo to s antibiotiky. Holt někdy se nedá nic dělat. Ale pokud mám mít na výběr... tak bez.
A nějak spolu s tím (a taky díky mé citlivé pokožce) jsem dospěla k názoru, že nebudu podporovat ani umělý materiály, pokud to není nezbytně nutný. A tak se pokusím přejít na
1. menstruační kalíšek z lékařského silikonu (ale mám docela obavy ze silikonu, protože na něj mívám alergickou reakci...)

2. bavlněné vložky (protože stejně mám v plánu šít dětské plenky) - spolu s tím čekejte nějakou recenzi na jejich údržbu a jestli to budu nadále shledávat lepší než ten plastovo-vatovej sajrajt...

Chtěla bych se posunout tak daleko, že nebudu vůbec ničím podporovat výrobky z Číny, ale bohužel teď jsem ve fázi, že se to snáz řekne, než udělá. Cenové rozdíly některých produktů jsou několikanásobné... a jsem studentka, ne žena podnikatelka... Takže to je zatím na nějakým future to do listu.

Momentálně čekám až mi přijdou kleštičky na patentky a celá objednávka látek, hned na to bude na blogu fotonávod :) Doufám, že aspoň v tomhle případě bude stroj spolupracovat a nebude žrát látku a dělat cuchance.

Vaše Špenátka

Žádné komentáře:

Okomentovat

Starší články